הבית לאוהבי המילה הכתובה

קוראים מספרים על "לב יחף"

קוראים מספרים על "לב יחף"

מהדורה ראשונה של "לב יחף" אזלה לשמחתי, עוד לפני ההשקה. תגובות ראשונות מקוראים החלו להגיע, הלב היחף שלי נרגש. משתפת אתכם בלקט ראשון. בתחתית הפוסט יש קישור לעמוד הרכישה, עדיין במחיר מבצע . כמו כן יש שם קישור להשקה לספר שתיערך כנהוג בימינו בזום.

מיכל פירון כותבת על "לב יחף"

בפעם הראשונה גמעתי אותו בשקיקה סקרנית. בימים שלאחר מכן חזרתי אליו בטעימות קטנות, מרוכזות. עוד מילה רכה, עוד צילום מרהיב. וכל קריאה נוספת היא הנאה גדולה. הלב היחף שלך מלא וגדוש ביופי ובאהבה ובאופטימיות שכל כך נחוצים בעולמנו. כמוך.

חגית אלמקייס, כותבת על "לב יחף"

פתחתי את "לב יחף" ומיד נכנסתי אני לתוכי. "לב יחף" . כמה יופי יצא לאור. תודה אהובה על ספר שירה וצילומים יפה ועדין כל כך. פותח לב ומניע עט

מיכל פטל כותבת על "לב יחף"

הספר מקסים ומרגש. לב יחף זה כל כך את- נקי וטהור. השירים מנגנים על שלל הרשות והתמונות מוסיפות עוד ממד לשירה. איזה כיף לך שיש לך לב יחף ומתנגנת בך השירה.

נאוה סיימון כותבת על "לב יחף"

הספר כל כך יפה. מתענגת עליו כמו ממתק. בהתחלה טרפתי אותו מהר בעיניים. סרקתי, סקרתי ואהבתי. ועכשיו, אני בוחרת כל פעם שיר, בזהירות, כמו מתוך קופסת פרלינים ומתענגת עליו יחד עם הצילומים. את נהדרת!

ויויאן סולומון כותבת על "לב יחף"

קראתי את ספר השירה של שרית כמו מים בלב מדבר. מרווה את הצימאון. מדייק את הרגשות. חודר לעצמות. מפיח תקווה גדולה לכוחות הנפש בימים אלה. הכתיבה קולעת כמו חץ ללב יחף.

בלה בר לב כותבת על "לב יחף"

לפני כמה ימים הגיעו אלי שלושת הספרים שהזמנתי, עם הקדשות אישיות מרגשות ואישיות לשתי כלותיי האהובות ולי. עוד באותו יום קראתי את הספר כולו.ו כולי נפעמת ונרגשת לאחר שקראתי בפעם השלישית את ספרה המרגש, הנפלא של שרית פליין "לב יחף". השירים והצילומים, כולם פרי יצירתה, מעניקים לקורא ליטוף של אהבה, חמלה ונועם. האהבה הבאה לידי ביטוי בכל שיר, בד בבד עם הסבל או אי הנוחות, הניבו ספר שהוא בעיני יצירת מופת ולא פחות מזה. גמעתי את הספר על 89 עמודיו בנשימה עצורה ולא יכולתי להשתחרר ממנו (ועדיין לא. הוא מונח על שידתי ליד מיטתי).הוצאת הספר הוא ניצחונה של הרוח האמיצה של שרית על כל המהמורות שניצבו בפניה בשנה וחצי האחרונות. היא אכן באה בלב יחף וחף מפוזות מיותרות, בענווה וצניעות רבה. ברצותי לבחור שיר אחד מהספר התקשיתי מאוד, שכן כולם מרגשים. אולם על כריכת הספר והסימניה המצורפת אליו, בחרה שרית בשיר הזה:" כשתבואו אלי יש להסיר מסכות. היכנסו בלב יחף. האמת היא היופי שלכםו המראה שלי"

אני מצדיעה לך שרית, וממליצה לכל אחד ואחת מאתנו להיחשף לספר הנפלא הזה. תודה רבה לך על שחשפת אותי להגיגיך.

לרכישה היכנסו לכאן

פוסטים באותו נושא

מעוניינים להישאר מעודכנים ?

הירשמו לניוזלטר שלי:

וקבלו מידע על מאמרים ועדכונים חדשים