
״ויקי ויקטוריה״ ספרה החדש והמצוין של גיא עד
״ויקי ויקטוריה״ הוא ספר מצוין, אשר בכל פעם שחזרתי אליו לאחר הפסקה שהחיים מחייבים, שמחתי לפגוש את הדמויות, משל היו חבר ותיק.
דף הבית » ארכיון עבור sarit16 » עמוד 13

״ויקי ויקטוריה״ הוא ספר מצוין, אשר בכל פעם שחזרתי אליו לאחר הפסקה שהחיים מחייבים, שמחתי לפגוש את הדמויות, משל היו חבר ותיק.

הכתיבה של אסתי ג׳ חיים, גרמה לי להיזכר למה אני אוהבת כל כך לקרוא.

הספר הזה הוא תומך הכתיבה הטוב ביותר שיכולתי לבקש לעצמי

כל המשפחות מורכבות בדרכן, וכל הקיבוצים הם משפחה גדולה

טור אישי שלי וראיון מוקלט אתי שערכה קארין ארד.

״תכתבי רשימת מומלצים לקראת יום השואה?״ היא שאלה אותי. האמת היא שלא תיכננתי. מכמה סיבות, העיקרית שבהן היא שאני לא אוהבת שמגדירים ספר כ״ ספר

שום דבר הוא לא לגמרי רע או לגמרי טוב

הוא מרתק, סוחף, שואב וכל מילה אחרת שנדמית קלישאתית, אבל היא מתארת את האמת.

"לכתוב כמו אלוהים" של אשר קרביץ הוא שנון ועם זאת מאפשר אסקפיזם טהור